Astra---7

Cerere de ofertă

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj

AUTOVEHICUL EXTRA-PUTERNIC

  • Greutatea totală a autovehiculului: până la 63 de tone
  • Șasiu mare cu secțiune C
  • Oțel cu rezistență mare la rupere (530 MPa)
  • Guler din fontă pentru suspensiile pe spate, cu pini de 120mm
  • ,,Inel motopropulsor”: tandem spate cu bară transversală joasă
  • Bare de direcție supradimensionate
  • Suprafață mare a schimbătorului de caldură
  • Cutie de viteze standard ranforsată și extra heavy-duty pentru motor >500 HP și HHD
  • Componente heavy-duty (adică filtru de aer supradimensionat, rulmenți de suspensii frontale din cupru)

PREGĂTIT PENTRU CONDIȚII EXTREME

  • Elemente laterale drepte de șasiu (ușor de echipat)
  • Cea mai bună rigiditate de torsiune (până la 300 kN*m)
  • Motor cu performanțe de până la 560 CP
  • Transmisie automată cu sau fără retarder
  • Ax frontal heavy-duty ranforsat, cu sarcină de până la 10 tone
  • Ax spate ranforsat, cu sarcină de până la 20 de tone
  • Gamă cu toate tipurile de tracțiune (de la 4×2 la 8×8)
  • Garda la sol între axuri potrivită pentru aplicații heavy-off
  • Gamă largă de opțiuni heavy-duty (de exemplu abreiaj ceramic, LED-uri)

UȘOR DE CONFIGURAT/ECHIPAT, FOLOSIT ȘI REPARAT, ORIUNDE

  • Arhitectură mecanică simplă
  • Arhitectură electronică simplă fără unitate de control pe cadrul șasiului
  • Frâne cu tambur
  • Fuzete tandem spate și butuci frontali cu lubrifiere cu unsoare (în loc de ulei)
  • Rulmenți din cupru pentru suspensiile frontale
  • Capotă frontală mare și complet basculabilă
  • Treptele de intrare basculează odată cu cabina

Broșuri

GALERIE

ROBUSTEȚE

  • Șasiu de oțel de înaltă ductilitate, cu lonjeroane dreptunghiulare extrudate
  • Componente din fontă în zonele critice

PERFORMANȚE

  • Motoare cu efort de torsiune mare și turbină cu geometrie variabilă
  • Transmisie automată cu mod normal si economic
  • Cilindri elevatori protejați în interiorul cadrului
  • Stabilitate ridicată datorită cadrului mare a șasiului

UȘURINȚĂ ÎN EXPLOATARE

  • Capotă basculantă
  • Cabină basculantă
  • Apărătoare basculante
  • Sistem central de lubrifiere
  • Ax spate care nu necesită reparații pentru ADT30

Broșuri

GALERIE

SIMPLITATE

  • Tracțiune 4×2
  • Suspensie frontală independentă
  • Arhitectură mecanică și electronică simplă

ROBUSTEȚE

  • Cadru de șasiu din oțel, de înaltă ductilitate
  • Suspensii pe spate în formă de ,,A”
  • ,,Inel motopropulsor”: cadru central de șasiu sub formă de cerc

PERFORMANȚE

  • Motoare cu torsiune ridicată și turbină cu geometrie variabilă
  • Transmisie automată cu mod normal și economic
  • Retarder de mare performanță

Broșuri

Proiectele speciale necesită uneori echipamente grele și suplimentare, transformate pentru aplicații neconvenționale.

La cerere, Astra poate dezvolta aplicații speciale în baza cabinelor și tractoarelor cu șasiu Iveco și Astra, pentru a le spori capacitatea de tractare și caracteristicile tehnice, inclusiv instalarea de axuri și radiatoare suplimentare, cutii de viteze hidromecanice, suprastructuri, roți suplimentare și cârlige de tractare.