Eurocargo

CAMIONUL PE CARE ORASUL IL ADORA, PARTENERUL PERFECT PENTRU AFACEREA TA

Sustenabil, eficient, usor manevrabil si versatil: Eurocargo este camionul perfect pentru misiuni urbane si aplicatii municipale. De la livrari in oras pana la colectarea desurilor, curatarea si intretinerea drumurilor, precum si aplicatii pentru marfuri containerizate, satisface orice aplicatie a afacerii dvs. Datorita unei cabine cu o latime redusa (2.1 metri), avand un grad mare de virare (52 de grade) si cea mai mica raza de virare (sub 11 metri in versiunea de 2790 mm) acesta este partenerul perfect pentru afacerea ta.

3 PUNCTE CHEIE DESPRE NOUL EUROCARGO

cu 8% mai puțin carburant consumat pentru livrările din mediul urban

puterea motorului între 160 și 320CP

lungimea șasiului între 4265 și 10175

Proiectat pentru a fi cel mai bun, Eurocargo vă va însoți spre noi succese, oferindu-vă cea mai mare satisfacție în ceea ce privește confortul, fiabilitatea, productivitatea, protecția mediului, management eficient, servicii de asistență. Încă de la inceputuri, Eurocargo a fost conceput pentru a fi lider – și din 1991, a continuat să stabilească standarde de piață la fiecare etapă din evoluția sa.

Tipuri de caroserii

Un camion construit pe măsură, este un vehicul destinat misiunilor specifice fiecarui client. Această filozofie aplicată la toate modelele gamei Eurocargo, este în avantajul clienților săi.

Suprafața de fixare netedă a șasiului, prevazută cu suporți de montare a caroseriei, permite carosierilor libertate absolută în ceea ce privește posibilitățile de carosare.

Pricipalele tipuri de caroserii ce pot fi fixate sunt următoarele:

  • caroserii destinate transportului general de mărfuri (platforma cu obloane și prelate, transport de băuturi, confecții, accesorii);
  • caroserii izoterme (destinate pentru mărfurile ce necesită o anumită temperatură controlată);
  • caroserii ce pot fi utilizate în domeniul construcții;
  • caroserii speciale (bene basculabile).

Avantajele gamei

Cabina

Proiectată de „Stile Bertone”, una din cele mai prestigioase case de design, în conformitate cu ultimele criterii de design, cabina modernă subliniază satisfacția exclusivă de a deține un Eurocargo.

Cabina este realizată din panouri de oțel zincat, modelate astfel încât să creeze o formă non-agresivă și perfectă din punct de vedere aerodinamic. Interiorul acestui vehicul oferă o libertate de mișcare totală, fară obstacole.

Panoul de instrumente are un design revoluționar, lizibil și ușor de interpretat. Spațioasă și mai silențioasă ca oricând, cabina lui Eurocargo optimizează la maxim spațiul interior (deasupra parbrizului sunt dispuse sertare și locuri de depozitare).

Motorizare

Eurocargo este dotat cu un motorul Tector, apreciat pentru: emisii reduse, cuplu adecvat chiar și la turații mici, flexibilitate, consum redus de combustibil, greutate proprie mică și accesul facil pentru operațiile de întreținere și reparații.

Gama de șapte motorizări se bazează pe două configurații, ambele cu injecție „common rail”, înaltă presiune: patru cilindri cu puteri de 140, 160 și 180 CP, șase cilindri cu puteri de 220, 250, 280 și 300 CP.

Cu cutii de viteze cu 5, 6 sau 9 trepte, Eurocargo este ideal pentru multe tipuri de misiuni fără a compromite consumul de combustibil.

Șasiu

Având o structură din oțel este ideal pentru orice tip de transport.

Eurocargo oferă o gamă completă de ampatamente de la 3.105 mm la 6.570 mm, compatibile cu lungimi de la 3.845 mm la 10.070 mm.

Există de asemenea o gamă versatilă de sisteme de suspensie: arcuri cu foi parabolice sau semi-eliptice, și opțiunea suspensiei pneumatice pe puntea spate  sau integrală, controlată de sistemul ECAS, suspensia pneumatică controlată electronic (Electronically Controlled Air Suspension).

Siguranța

  • dotarea standard ABS și frâna de motor cu tripla activare, frână care poate fi acționată de o maneta proprie, de pedala de frână sau prin eliberarea pedalei de accelerație.
  • sistemul de frânare îmbunătățit: frână cu disc pe toate roțile la toata gama 4×2.
  • Opțional, Eurocargo poate fi dotat cu o cheie de contact electronică cu imobilizator și interfață la unitatea electronica de control a motorului.

​Versiunea 4×2 a noului Eurocargo este dotată cu o versiune de transmisie permanentă pe toate roţile cu o masă totală a autovehiculului de 11,5 şi 15 t şi ampatamente cuprinse între 3240 şi 4150 mm.

Disponibil cu o cabină de zi sau o cabină de dormit cu un pavilion standard, noul Eurocargo 4×4 este dotat cu o gheară frontală de tractare (ca standard) şi o protecţie specială pentru conducerea off-road: amortizoare din oţel, măşti pentru faruri, apărătoare pentru radiator şi două trepte de acces retractabile. Acesta este disponibil cu suspensie cu arc în foi parabolic sau semi-eliptic şi în versiuni cu roţi duble sau simple.

Motoarele Tector 7 sunt disponibile în variante de putere de 220, 250 şi până la 280 CP, combinate cu cutii de viteze manuale cu 6 trepte de viteză. O priză de putere poate fi integrată în cutia de viteze.

Noul Eurocargo 4×4 oferă, de asemenea, o versiune cu o cutie de viteze automată.

Noul Eurocargo 4×4 este dotat cu punţi motoare duble de reducere. Cutia intermediară de viteze cu cuplu cu 2 trepte de viteză/reductorul furnizează tracţiune la arborii din faţă şi din spate prin diferenţialul longitudinal. Cele trei diferenţiale prezintă blocări care sunt acţionate de şofer (în mod standard) pentru a garanta tracţiunea chiar şi în condiţii de aderenţă slabă. Sistemul electropneumatic decuplează automat blocările atunci când viteza autovehiculului depăşeşte 25 km/h.

Unghiul impresionant de viraj (de 40 – 48 de grade, în funcţie de pneurile utilizate) asigură manevrabilitate chiar şi pe şantierele din interiorul oraşelor.