Asistență Non-Stop, numele serviciului de asistență la defecțiuni al Iveco, contactabil 24 de ore pe zi la 0213104545 (număr local, asistență in limba română) sau 00800 48326 000 (număr universal, EU)
GOP
Garanția de plată, uncredit emis in baza acordului încheiat între Client si Dealerul de Casă(Home Dealer)pentru a garanta o plată în numele Clientului, căruia i-a fost furnizată asistența non-stop pentru o defecțiune neacoperită de garanția standard sau contractuală sau pentru excluderile acestora
HOME DEALER
Dealerul de Casă, dealerul Iveco care este de obicei responsabil pentru vânzarea sau întreținerea autovehiculelor clienților, această relație trebuie să aibă ca rezultat faptul că clientul are un contract cu dealerul. Pentru defecțiunile la care se solicita asistență non-stop, Dealerul de Casă este primul punct de contact pentru Centrul de Relații cu Clienții pentru a obține o garanție de plată (GOP)
CUSTOMER CARE
Centru de Relații cu Clienții al Iveco este deschis 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an, responsabil pentru gestionarea tuturor apelurilor de intrare și de ieșire legate de defecțiunile produselor Iveco, pentru care clienții solicită asistență non-stop
CUM FUNCTIONEAZA
În cazul unei defecțiuni care necesită asistență non stop, un singur apel telefonic către Centrul de Relații cu Clienții este tot ceea ce este necesar, furnizând seria de sașiu si locația autovehiculului. Apelul este primit de un Agent al Centrului de Clienți care preia detaliile clientului, ale autovehiculului, locația acestuia, natura defecțiunii și numele Home Dealer (Dealerului de Casă) care va oferi Garanția de Plată (GOP)dacă intervenția necesară nu este acoperită de garanția standard sau contractuală sau pentru excluderile acestora. Sistemele de cartografiere computerizată sunt utilizate pentru a indica locația vehiculului și pentru a identifica cel mai apropiat dealer Iveco, care va oferi apoi asistența necesară. Serviciul ANS are obiectivul de a aduce un tehnician la locul defecțiunii cât mai repede posibil. Scopul tehnicianului este acelade a finaliza o reparație în cel mai adecvat mod posibil. Cu toate acestea, atunci când participați la orice defecțiune, siguranța este factorul primordial, iar incidentul poate necesita o tractarea vehiculului la cel mai apropiat atelier Iveco. Odată recuperat la atelier, intervenția asupra autovehiculul trebuie să fie efectuată în timpul primului interval de timp disponibil în atelier.Trebuie remarcat faptul că personalul Centrului de Clienți are o bună cunoaștere tehnică generală, dar nu sunt tehnicieni specializați. Evaluarea unei defecțiuni tehnice și dacă reparația va fi sau nu acoperită de garanție rămâne la nivelul service-ului. Cu toate acestea, Centrul de Clienti trebuie să fie întotdeauna informat cu privire la natura intervenției. Este o parte esențială a procesului de asistenta non stop a ceeaa avea un Dealer de Casă desemnat care va oferi aranjamente de credit printr-un GOP în cazul în care o intervenție nu este acoperită de garanție. În cazul în care reparația nu este în garanție și nu se poate obține GOP, Centrul pentru clienți poate încerca să găsească GOP printr-un card de credit al companiei sau un card de combustibil acceptat.
RECLAMATII
În cazul în care doriți sa faceți o reclamație cu privire la un caz de asistenta non-stop, vă rugăm să transmiteți un e-mail in limba română sau limba engleză la adresa contactus@iveco.com Reclamația dumneavoastră va fi transmisă direct in Centrul de Relații cu Clienții din Torino, care va răspunde solicitărilor dumneavoastră.
IVECO Non-Stop: aplicații de mobil
Aplicația Iveco Non-Stop poate fi de asemenea utilizată pentru a programa din timp o reparație a vehiculului dumneavoastră – nu doar în cazuri de urgență. Selectați intervalul de timp și locația, iar aplicația vă va confirma programarea.