Conceput și optimizat pentru folosirea cu gaz natural, vehiculul poate trece în modul de utilizare a combustibilului uzual în cazul în care gazul natural este consumat (pentru o distanță de aproximativ 100 km).
Este disponibil într-o gamă variată de greutăți de la 3.5 tone până la 7 tone pentru toate versiunile transformându-l pe Noul Daily într-un vehicul versatil, în versiunile șasiu, furgon, cabină dublă.
Lungimile ampatamentelor pornesc de la 3520 mm la 4100 mm pentru furgon, cu o capacittate de încărcare de până la 19.6 m3 (unică în clasa sa). Șasiurile oferă lungimi de ampatamente de la 3450 mm la 4750 mm și o lungime a șasiului de până la 6190 mm (unică în clasa sa).
Iveco este singurul producător de vehicule coemrciale ușoare și grele care oferă o gamă completă de vehicule cu gaz natural comprimat.
Linia de vehicule cu gaz natural comprimat a atins recent vânzări de 10,000 vehicule în Europa, folosite în special pentru transport urban. Gazul natural este unul dintre combustibilii de viitor – și deja reprezintă de ceva vreme o soluție ecologică și economică pentru problemele de mobilitate:
- în termeni de cost al combustibilului permite economii de 40% în comparație cu motoarele diesel;
- are cel mai mic impact asupra mediului înconjurător și asupra altor motoare cu combustie (absență totală a sulfurului, hidrocarburilor și emisii scăzute de CO2);
- este silențios (cu 5 db mai puțin față de motorul diesel)
- este un combustibil sigur. Temperatura de aprindere este dublă la motoarele diesel. Rezervoarele sunt testate pentru a rezista presiunii duble. În cazul unei scurgeri gazul se dispersează rapid datorită faptului că este ușor.
Vehiculele cu gaz natural au permisiunea de a intra în parcările subterane, pe feriboturi și, mai presus de orice de a circula în zone cu restricții de trafic. Întreaga gamă Iveco CNG este conform normele Euro VI. Noul Daily poate fi condus și cu permis categoria B (pentru cele cu greutatea de până la 3.5 tone).